Ügyfélkezelési tréning
∙ Egyéb tanfolyam
Tanfolyam indulása
Folyamatosan
Tanfolyam díja
154 000 Ft
FIGYELEM! Ez nem ingyenes tanfolyam. Ez önköltséges, azaz fizetős képzés. A tanfolyam árát az alábbi táblázatban találod.
Tanfolyam főbb adatai:
A tanfolyam besorolása
Egyéb tanfolyam
Tanfolyam végét igazoló dokumentum
tanúsítvány
Szükséges szakmai előképzettség
általános iskolai végzettség
A tanfolyam helyszíne
Óraszám
50
A tanfolyam díja
154 000 Ft
Tanfolyam egyéb adatai:
Időtartam | Indulás | Ütemezés | Képzés díja |
---|---|---|---|
Folyamatosan | 154 000 Ft |
Időtartam
Indulás
Folyamatosan
Ütemezés
Képzés díja
154 000 Ft
Kiegészítő információk
Amennyiben bármelyik kérdés igaz lehet Rád, tréningünk Neked ajánljuk!
- Érdeklődsz az egészségügyi recepciós, vagy ügyfélszolgálati munka iránt, a későbbiekben szívesen dolgoznál ebben a munkakörben?
- Már egy recepción az egészségügyben vagy ügyfélszolgálaton dolgozol, de frissítenéd, bővítenéd a tudásod?
- Szeretnéd, hogy az alkalmazottjaid hatékonyabbak legyenek a munkavégzés során?
A tréning végeztével:
- a résztvevők elsajátítják az önismeret, a motiváció és a reziliencia fogalmát,
- megismerkednek az önismerethez és a motivációhoz kapcsolódó elméletekkel,
- képessé válnak saját motivációjuk felmérésére, valamint önismeretük, lelki ellenállóképességük, stresszkezelésük és időgazdálkodásuk fejlesztésére,
- ismereteket szereznek az ügyfélszolgálati alapfogalmakról, alapelvekről és az ügyfélkapcsolati stratégiákról, valamint képessé válnak az ügyfélszolgálati stratégiák gyakorlatban történő alkalmazására,
- megismerik a termék- és szolgáltatásismeret fogalmát, valamint képessé válnak az ügyfelek termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos megfelelő tájékoztatására,
- kommunikációs alapfogalmakat és alapelveket sajátítanak el, valamint képessé válnak a kommunikációjuk során a megfelelő kommunikációs módszerek, továbbá az empatikus és asszertív kommunikáció alkalmazására,
- elsajátítják a konfliktus- és panaszkezelés alapelveit, valamint képessé válnak a konfliktusok és a panaszok kezelésére
- elsajátítják az ügyfélélmény fogalmát és képessé válnak az ügyfélélmény kialakítására.
Szeretnél a munkád során még jobb, még hatékonyabb lenni? Gyere, sajátíts el még több tudást tréningfeladatok segítségével!
Nyilvántartás azonosító/Engedélyszám
B/2023/001101 E/2023/000092